2018-09-13
Педагоги дошкільних закладів постійно шукають ефективні педагогічні технології, які викликали б емоційний відгук дитини та стимулювали її до активних дій . Багато гострих соціальних проблем залишається поза увагою педагогів, бо по-перше, значна частина цих проблем набула актуальність лише останнім часом, а по-друге - бракує вітчизняних педагогічних технологій, які допомогли б їх реалізувати під час роботи з дітьми дошкільного віку
Багато традиційних педагогічних підходів не дають очікуваного ефекту - діти, прослухавши розповіді вихователя чи взявши участь у бесіді, часто залишаються байдужими. До того ж часто такі розмови перетворюються в надокучливе моралізування , що ніколи не приносить користі.
Методика «Лялька персона» - педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини покликана навчати дітей:
Лялька-персона - це не іграшки для дітей, а інструмент для педагога. Для кожної ляльки створюють її особисту індивідуальність , закріплюють за нею певну історію життя.