Консультація для педагогів "Лялька, як персона"

2018-09-13

Педагоги дошкільних закладів постійно шукають ефективні педагогічні технології, які викликали б емоційний відгук дитини та стимулювали її до активних дій . Багато гострих соціальних проблем залишається поза увагою педагогів, бо по-перше, значна частина цих проблем набула актуальність лише останнім часом, а по-друге - бракує вітчизняних педагогічних технологій, які допомогли б їх реалізувати під час роботи з дітьми дошкільного віку

Багато традиційних педагогічних підходів не дають очікуваного ефекту - діти, прослухавши розповіді вихователя чи взявши участь у бесіді, часто залишаються байдужими. До того ж часто такі розмови перетворюються в надокучливе моралізування , що ніколи не приносить користі.

Методика «Лялька персона» - педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини покликана навчати дітей:

  • позитивно сприймати себе в різних ситуаціях;
  • шанувати свою родину та родини інших;
  • співчувати, чути інших і вчитися одне в одного;
  • стояти за себе в ситуаціях несправедливості й упередження;
  • переносити навички у спілкуванні з лялькою на реальні життєві ситуації.

Лялька-персона - це не іграшки для дітей, а інструмент для педагога. Для кожної ляльки створюють її особисту індивідуальність , закріплюють за нею певну історію життя./Files/images/IMG-db6e8f903cd3a8c9ab84254001e18949-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 139

Коментарi