Метод проєктів в ЗДО

2024-03-28

Метод проєктів у сфері дошкільної освіти можна розглядати як інструментарій впровадження сучасних психолого-педагогічних концепцій, що робить навчання дітей і дорослих партнерськими, активними, результативними, адже дозволяє отримувати задоволення від процесу і результату власної та спільної діяльності. Під час проєктної діяльності навчання стає особистісним надбанням та цінними здобутками дитини.

Складовою кадрового менеджменту є атестація педагогів, яка пройшла в нашому КЗДО(ЯС)КТ «Пролісок». Педагоги розробили, презентували та впровадили у свою роботу проєкти: «Казковий дивосвіт», «Я – майбутній школярик», «Вода-чарівниця», «Хліб – усьому голова», «У світі сенсорики» та багато інших. Все це вкрай сприятливо позначається на розвитку особистості дитини. Проєкти ідеально готують дошкільнят до їх подальшого навчання в школі./Files/images/0-02-05-3eae97079c2b3b4b89cf0ad38e5ba28e700aaf66bde2cb9e3c7adb31ca27849e_e47d2f62b76f2dd2.jpg/Files/images/0-02-05-42454399c7bb8e84dd5236a26b1221bcd7d3dedeff8bfa2595fd7edf07c29eab_2bd189455b4e7d56.jpg/Files/images/0-02-05-280e3eabe9218e8ee093a4d5c322a66cbca749f9e1708fc932555a2c55c7e3e8_ab95e0b8f7356df3.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 1

Коментарi